Dr Gabriel's Ulje Čorokota / Blackseed oil / Crni kim

“Vratite svoju masnoću, krvni pritisak i šećer pod kontrolu prije nego eksplodiraju i izazovu trajnu štetu ili smrt
Prestanite brinuti o srčanom ili moždanom udaru ili komi!
Odbijte živjeti u zatvoru kreiranog od strane svoje bolesti!
Uzmite nazad svoju slobodu!
Uzmite nazad svoj život!”



“Snažna supstanca korištena preko 3000 godina od najvećih iscjeljitelja u istoriji, smatrana univerzalnim lijekom i promovirana kroz godine od Hipokrata, Ibn Sine, Grka, Arapa i Romana. Spomenuta u Bibliji i hadisu, korištena od faraona i Božjih poslanika. Istinsko čudo stvaranja i dar prirode”

BEZUVJETNA GARANCIJA
Moja lična garancija povrata novca, 100% bez gnjavaže i ispitivanja:
“Ako niste u potpunosti zadovoljni sa rezultatima, ako niste imali koristi ili Vam je bilo gubljenje vremena, u potpunosti ću Vam vratiti Vaš novac i zahvaliti Vam se što ste mi dovoljno vjerovali da prije svega probate.”
Dr Gabriel


Ovo je što možete tipično očekivati u roku od 4-8 sedmica redovne upotrebe, kao i preko 36,275 zadovoljnih korisnika na području širom BiH i Europe:
  • Eliminira masnoću (holesterol i trigliceride)*
  • Normalizira krvni pritisak*
  • Normalizira nivo šećera u krvi povećanjem osjetljivosti inzulina*
  • Preventira aterosklerozu - otvrdnjavanje arterija*
  • Bori se protiv gangrene*
  • Jača imunološki sustav i vraća vitalnost tijelu*
  • Odstranjuje nadutost stomaka u potpunosti i pomaže zacijeljivanju stomačnih čireva*
  • Reducira bilo koju vrstu upale*
  • Eliminira mokraćne infekcije*
  • Pomaže kod ekcema i psorijaze*
  • Ubija akne*
  • Eliminira kožne osipe i svrabež*

*Ove tvrdnje nisu evaluirane od EFSA. Ovaj produkt nema karakter niti namjeru da dijagnozira, tretira, liječi ili preventira bilo koju bolest ili stanje.

Moja lična priča: Prije par godina sam sa prijateljima išao pješke na Ruište i zbog vojničkih čizmi nažuljio pete, od kada mi se koža nikako ne  da fino srediti, bila bi zadebljana na mjestu žuljeva. Zaradio sam i otvorenu ranu među prstima na nozi, koja se stalno obnavljala. Probao sam sve: sa bevacinom, raznim kremama, ali ništa. Prijatelj mi je rekao za hadis Poslanika a.s. o ulju čorokota i rekao da postoji istinito predanje da je neki čovjek u doba kuge uljem mazao bolesnu kožu, te da je sva ta koža otpala i nova nikla. Poslije sedmica traženja, jedva sam našao ulje i to sam ga dobro debelo platio. Konto sam u sebi: “još da je ono istina što sam čuo za kugu….” Za samo jedno 40 dana sva zadebljana koža se osušila i doslovce sam je noktima sastrugo, tako da je koža sada potpuno ok. Rana između prstiju mi se zatvorila kroz samo par dana. Ma čudo! Još kad sam vidio da mi je ulje skinulo 18 godina star ožiljak… 
Zlatko Vejzović 1982. godište,
Mostar

Bila sam dugogodišnji tlakaš sa prosjekom od 180/110. Trigleciridi, masnoća i šećer su bili visoki. Moj sestrič mi je u junu 2006. godine preporučio da pijem ulje čorokota. U samo 30 dana korištenja tlak je počeo opadati, da bi danas prestala uzimati tablete za tlak. Samo ulje drži pritisak u normali od 120 do 140 gornji, donji redovno dobar oko 80. Svi nalazi, koje sam vadila nekoliko puta otkako pijem ulje su sasvim normalni, bez ikakvih kontra-indikacija. I jača sam. Piću ga doživotno i stvarno je za svaku pohvalu i preporuku!
Latifović Ramza 

67 godina, penzioner, Mostar




2000.te su mi ugrađena dva bypassa - trigliceridi su mi godinama bili 3,2 i više a masnoća ma nikad ispod 8,7, a da nisam ni znao, što je dovelo do začepljenja vena. Još mi rekoše da moram piti lijekove do kraja života... Pod najstrožom dijetom i uz korištenje terapije koja me je koštala 100KM mjesečno, trigliceridi bi jedva došli do 2,3 a masnoća nikad ispod 8,0. Čim bi prestao terapiju, nalazi bi skočili. Probao sam sve: narodne lijekove, kukuruzno brašno, čajeve, sok limuna i bijelog luka, omega-3 kapsule, ali ništa nije pomagalo. U maju 2006. godine sin mi je donio prvu bocu ulja čorokota. Nakon 40 dana korištenja ulja otišao sam izvaditi nalaze. Bio sam šokiran: trigliceridi su bili 1,3 a masnoća 6,4!!! Prvo nisam vjerovao, mislio sam da su zamjenuli nalaze. Od tada vadim nalaze redovno i trigliceridi idu u rasponu od 0,9-1,3 a masnoća je uvijek u normali. Nikad ga neću prestati piti, jer me je fizički ojačalo, jetra i krv su u redu, problemi s otežanim mokrenjem su nestali. Jednostavno čudo!
Vejzović Šemsudin
1947. godište, dipl ing. mašinstva, Mostar


Imam problema sa previsokim trigliceridima već godinama. Znali su mi biti i po 29,0. Nije bilo aparata gdje sam ih mogao izmjeriti. Aparat u apoteci bi samo pokazao grešku. Doktori su mi govorili da sam davno trebao biti pod zemljom. Svi su se čudili da sam bio na nogama. Probao sam sve i svašta. Iz Bosne su mi ljudi donosili nekakvo sirće, svašta nešto, ali džaba sve.Moj dobri prijatelj mi je rekao da mu je ulje čorokota skroz sredilo trigliceride i masnoću i da je smršao na težinu kao kad se tek bio oženio. Reče mi da mi ga može nabaviti. Koristio sam ga oko 30 dana kad sam vadio prve nalaze. Stvarno bi za ne povjerovati  aparat u apoteci pokaza 3,8!!! A i šećer mi je opao. Vadio sam još dva puta nalaze i iako se nisam vele nešto čuvao, nalazi su bili dobri. Za mene više nema drugog lijeka mimo ulja čorokota!
H.D.
59 godina, Mostar

Dugo godina sam patio od zujanja u ušima i slabosti zbog hepatitisakojeg sam prebolovao u ratu. Nisam mogao  prošetati sa suprugom od Mostarke do Projektanta a da ne odmaram. Prijatelj mi je rekao za ulje čorokota da je čudo, pa sam ga kupio. Poslije samo 6 dana zujanje u ušima mi se smanjilo barem 30%. Danas je puno bolje. Nakon mjesec dana korištenja, zamor mi je u potpunosti nestao, tako da sada letam sve na nogama. Ulje mi briše i veliki ožiljak od operacije koju sam imao prije rata na želucu, a osušilo je i 3 bradavice. Toliko mi je ulje dobra donijelo da ću ga piti do kraja života. Preporučujem ga gdje god da se nađem!
Dugandžić Željko
51 godina, Grawe osiguranje, Mostar

Imam psorijazu od djetinjstva a kasnije mi se na kosti navalio i visoki krvni tlak, 170/100, koji me mantao i pored tableta. Nedavno mi je prijatelj preporučio ulje čorokota. Mazao sam psorijazna područja i pio ga. Isto nafta. Za 40 dana upotrebe pritisak je spao, a evo poslije dva i po mjeseca korištenja ulja, psorijaza mi se u POTPUNOSTI povukla sa ruka, a jezgra na nozi je puno bolje. I prije bi se desilo da se psorijaza povuče, poslije kupanja u moru, ali nikada ovako. Izbila je mlada koža. Šta više reći, nego samo preporučiti. Puno je dobra u njemu.
Knežić Zoran
54 godine, informatičar, Mostar

Već godinama imam probleme sa visokim trigliceridima (3,8), holesterolom i zatvorom stomaka . Jedna prijateljica mi je preporučila ulje da probam, jer je čula da bi mi moglo pomoći. Poslije 21.-og dana korištenja otišla sam u dr.Šetke da izvadim nalaze. Ja sam bila očarana: trigliceridi su već tada spali na 2,8, a masnoća u granicama normale. I stomak mi se potpuno sredio, nemam više nikakvih tegoba.
Omanović Munevera
58 godine, penzioner, Mostar

Moja prijateljica, Nada sa tržnice, mi je preporučila ulje čorokota jer je znala da ja i moj muž imamo problema sa šećerom u krvi koji je bio iznad 7,0…Iza 30 dana korištenja izvadili smo nalaze i ostali smo zapanjeni rezultatima - u mene je šećer bio 5,3  a u mog muža 5,8. Nevjerovatno!
Kundačina A. i muž Dragomir 
68 godina, umirovljenici, Mostar

Istorija ulja čorokota
Posljednji Božji Poslanik, Muhammed s.a.w.s., Vjerovjesnik islama, je rekao, preneseno u hadisu : “U  čorokotu ima lijeka za svaku bolest osim smrti.”(Buharija).
Najranije pisane reference o crnom sjemenu su nađene u Starom Testamentu (Starom Zavjetu, Old Testament), Isaiah 28:25,27.
 Ponovno otkrivena i donesena Vama u svojoj najčistijoj i najjačoj formi!

Cijena: 1 boca 250ml je 22,00KM
                      2 boce 2x250ml je 42,00KM


Napomena:
  • Pakovanje (2 boce) traje oko 30 dana po osobi
  • Ulje ne smiju koristiti trudnice i ljudi sa transplatiranim organima
  • Djeca ispod 6 godina starosti savjetovati se sa doktorom
  • Neki manji djelovi sjemena se mogu naći na dnu boce što je u potpunosti normalno i jestivo
  • NEMA KONTRA-INDIKACIJA NI ALERGIJSKIH REAKCIJA!
P.S. Ne brkati sa jeftinim imitacijama nepoznate kvalitete i bez garancije povrata novca. Znam svoj produkt i zato sam 100% uvjeren da ćete biti zadovoljni ili ću Vam u popunosti vratiti novac, bez pitanja, ako niste zadovoljni u bilo kojem smislu!
Legal Disclaimer - Pravna izjava o poricanju/odricanju od odgovornosti: Informacije koje se nalaze na ovoj stranici, u ovoj brošuri, i na svim ostalim našim brošurama i katalogu kao i na naljepnicama naših produkata služe samo u svrhu informiranja. Ovi produkti i informacije NEMAJU karakter, namjeru i ne služe, da dijagnoziraju, tretiraju, liječe ili preventiraju stanje ili bolest. Ove informacije NEMAJU karakter, namjeru biti i NISU zamjena za savjet Vašeg doktora ili profesionalnog radnika u zdravstvu. Za bilo kakve promjene u ishrani, u vježbama ili uzimanju dodataka ishrani, trebate se prvo savjetovati sa Vašim doktorom ili profesionalnim osobljem iz zdravstva. NE prestajte uzimati lijekove bez konzultiranja Vašeg doktora. Produkti u ovom katalogu, kao i informacije o njima ovdje i u našim brošurama nisu evaluirane od strane američkog FDA (Food and Drug Administration) niti od Europske EFSA (Europian Food Safety Authority)




                 

0 komentari:

Objavi komentar

Zabranjeno reklamiranje drugih stranica u komentarima bez odobrenja. Hvala na razumijevanju.