Eliminator Bolova Dr Gabriel's

Radite sve ono što želite – BEZ BOLOVA !!!Nekada Tajna Formula – Otklanja bolove u minutama - Ili Vam Vraćamo Vaš Novac!




Da li patite od:
  • Hroničnih bolova u leđima ili vratu
  • Ukočenih koljena
  • Reume
  • Istrošenih kukova
  • Ukočenih zglobova
  • Natečenih ili artritičnih zglobova
  • Istegnutih mišića i ligamenata
  • Sportskih ozljeda
Ako je tako, onda nastavite čitati...

BEZUVJETNA GARANCIJA
Moja lična garancija povrata novca, 100% bez gnjavaže i ispitivanja:
“Ako niste u potpunosti zadovoljni sa rezultatima, ako niste imali koristi ili Vam je bilo gubljenje vremena, u potpunosti ću Vam vratiti Vaš novac i zahvaliti Vam se što ste mi dovoljno vjerovali da prije svega probate.”
Dr Gabriel


Možete očekivati osjetno olakšanje od bolova i umanjivanje simptoma unutar par minuta od korištenja, posebno ako patite od:
  • Hroničnih bolova u leđima ili vratu*
  • Ukočenih koljena i zglobova*
  • Reume*
  • Istrošenih kukova*
  • Natečenih ili artritičnih zglobova*
  • Istegnutih mišića i ligamenata*
  • Sportskih ozljeda*
Za Vaše Bolje Zdravlje,
Dr Gabriel

P.S. Garantujemo da ćete biti zadovoljni i da ćete osjetiti korist odmah u toku prvog dana upotrebe za bilo koji tip boli uključujući artritis, ozljede ili mišićne bolove. Naša 100% bezuvjetna garancija povrata novca i zadovoljstva vrijedi i ako ste u potpunosti iskoristili sadržaj pakovanja ili upotrijebili produkt samo jednom. Molimo, koristite u potpunom povjerenju.
*Ove tvrdnje nisu evaluirane od EFSA. Ovaj produkt nema karakter niti namjeru da dijagnozira, tretira, lijeci ili preventira bilo koju bolest ili stanje.

Otkrijte brzo i dugoročno olakšanje od bolova: Od Bolnih Mišića i Zglobova do Artritisa

Draga osobo u bolovima,
Ljudi bez bolova često nisu svjesni kako obične dnevne aktivnosti mogu postati pravom noćnom morom samo radi bolova, tako da postaje nemoguće voditi normalan život. Tako jednostavne stvari kao što su:
  • Kuhanje hrane
  • Odlazak u krevet ili penjanje uz stepenice
  • Podizanje Vaše djece ili unučadi
  • Briga o Vašem vrtu ili povrću
  • Šetnja sa psom
  • Tuširanje
  • Odlazak u ribu
Mi pri Dr Gabriel`s razumijemo ove probleme i previše dobro, i stoga smo formulirali preparat koji je moćan i brz u djelovanju, ali opet siguran i aplicira se bez imalo masti ili mrlja na koži. Lično Vam garantujemo zadovoljstvo već u prvom danu upotrebe. Koristimo ovu formulaciju već desetljećima, i sada je došlo vrijeme da i Vi počnete osjećati sve koristi od ovog preparata odmah po prvoj upotrebi.

„Radeći na poslu u firmi, mužu mi je stroj nagnječio prstTrpio je jak bol. U međuvremenu sam saznala za vaše produkte i došla u kontakt sa vašim konzultatnom koji mi je preporučio vaš proizvod – Eliminator Bolova. 
Nakon 2 dana rezultati su bili fantastični - Bol je nestala. Stvarno smo prezadovoljni!“
Hadžija Kamenac, Sanski Most


Da, istina je: Možete Se Rješiti i Najgore Vrste Bola Unutar Par Minuta Vremena
U pitanju je rješenje koji je ne samo sigurno i prirodno, nego ima i revolucionarni sistem „direktne isporuke“ aktivnih tvari tačno na mjesto gdje boli koristeći DMSO – putem upotrebe na kožu, elegantno se zaobilazi čitav sistem probave.
U odnosu na tablete protiv bolova koje moraju proći čitav želudac i putem krvi doći u jetru, ovo je u potpunosti prirodni preparat koji se može dobiti bez recepta, i nema nikakvih nus-pojava...
  • Neće Vam smetati stomaku...
  • Neće opteretiti Vaše bubrege ili jetru...
  • Neće potaknuti pojavu niti jedne kontraindikacije...
Dodatno, ne morate brinuti o štetnim interakcijama sa aspirinima, tabletama protiv zgrušnjavanja krvi ili sa bilo kojom drugom tabletom koju možda uzimate. I što je najbitnije - nećete morati gutati još jednu šaku tableta da ublažite bol!

Otklonite Bol na Siguran Način
Za razliku od tableta za bolove oko kojih su izbili mnogi skandali vezani za njihovu sigurnost i u nekim slučajevima i smrtonosne kontraindikacije, Dr Gabriel`s Eliminator Bolova je siguran i mnogo efikasniji izbor. Posebno za dugoročno olakšanje od bolova.

Jedinstvena formulacija
Ova krema je jedinstvena formulacija koja u sebi sadrži 10 ključnih sastojaka. Upravo ovakva zajednička kombinacija proizvodi iznimno olakšanje od bola, mnogo veće nego da smo upotrijebili samo jednu od komponenti, i time smo kreirali efekt jačeg djelovanja, jer svaka od komponenti nadopunjuje drugu, a rezultat je - brži nestanak boli. Nadalje, koristimo jedinstvenu komponentu – DMSO – koja se ponaša kao moćan transporter aktivnih sastojaka duboko u kožu, mišiće, krvne sudove i čak u kosti, odnosno na mjesto gdje bol i nastaje.

„Imala sam problem kod kćerke, koja je morala odstraniti nokat i divlje meso na palcu, ta rana je poslije zahvata slabo zarastala i trpila je jake bolove. Slučajno u razgovoru sa vašim klijentom dobila sam savjet da uzmem vaš proizvod Eliminator Bolova. Odlučila sam probati i za par dana mi je kćerka osjetila fantastične rezultate - bol je prestala.
Drugi slučaj mi se desio sa suprugom koji je imao težak saobraćajni udes i nije mogao pokretati rame koje je bilo jako nateklo. Odlučila sam da mu to područje namasiram istom kremom i opet su rezultati bili fantastični, ujutro je nestala bol,oteklina i crvenilo. Mogao je pokretati rame i nakon par dana vratio se normalnim aktivnostima.Stvarno je odličan proizvod koji bi svakom preporučila.“
Prezadovoljni klijent B.A. iz Banja Luke

„Imala sam problem sa nogama. Došlo je vrijeme da više uopšte nisam mogla stati na noge. Ljekari su mi stalno davali neke injekcije ali nisam se mnogo osjećala bolje. Dobila sam uputnicu da idem u banju i nakon tretmana sam se osjećala bolje, ali vrlo brzo mi se stanje počelo vraćati na staro. Tada mi je komšinica rekla za jednog čovjeka koji predstavlja neku firmu koja se bavi prirodnim proizvodima i ona je koristila jedan produkt i imala fantastične rezultate.
Nazvala sam tog konzultanta i objasnila problem. On mi je ljubazno preporučio Eliminator Bolova. Počela sam ga koristiti, i nakon 2 dana sam osjetila promjene. Počela sam lakše hodati i nisam imala tolike bolove. Već nakon nekoliko dana osjetila sam veliko olakšanje – čak sam mogla obavljati i fizičke aktivnosti. Iako sam osoba sa prekomjernim kilima i godinama ja sa ovim proizvodom normalno živim. Hvala vam.“
Huskić M., Ključ

P.S. Ne brkajte sa jeftinim imitacijama nepoznate kvalitete i bez garancije povrata novca. Znam svoj produkt i zato sam 100% uvjeren da ćete biti zadovoljni ili ću Vam u popunosti vratiti novac, bez pitanja, ako niste zadovoljni u bilo kojem smislu!

Legal Disclaimer - Pravna izjava o poricanju/odricanju od odgovornosti: Informacije koje se nalaze na ovoj stranici, u ovoj brošuri, i na svim ostalim našim brošurama i katalogu kao i na naljepnicama naših produkata služe samo u svrhu informiranja. Ovi produkti i informacije NEMAJU karakter, namjeru i ne služe, da dijagnoziraju, tretiraju, liječe ili preventiraju stanje ili bolest. Ove informacije NEMAJU karakter, namjeru biti i NISU zamjena za savjet Vašeg doktora ili profesionalnog radnika u zdravstvu. Za bilo kakve promjene u ishrani, u vježbama ili uzimanju dodataka ishrani, trebate se prvo savjetovati sa Vašim doktorom ili profesionalnim osobljem iz zdravstva. NE prestajte uzimati lijekove bez konzultiranja Vašeg doktora. Produkti u ovom katalogu, kao i informacije o njima ovdje i u našim brošurama nisu evaluirane od strane američkog FDA (Food and Drug Administration) niti od Europske EFSA (Europian Food Safety Authority).

CIJENA 50ml: 17,00 KM

CIJENA DOSTAVE: 6,00 KM




0 komentari:

Objavi komentar

Zabranjeno reklamiranje drugih stranica u komentarima bez odobrenja. Hvala na razumijevanju.